tisdag 23 mars 2010

Brownies m hackade valnötter

Jag har bakat med barnen igen, denna gång bakade vi brownies inför stundande kalas, min stora pojke blir 7 år på söndag så då ska vi bjuda på tårtkalas. Dessa underbara bitar ska läggas i frysen tills det är dags att äta dem.
Längtar så till helgen och nästa helg, det ska bakas ett helt gäng tårtor till sonen som blir 7 och till min minsta dottern som blir 1 den 16 april så vi ska ha kalas två helger på varann och då får jag äntligen göra tårtor. Sonen har beställt Ben 10 och Star Wars så det blir två till honom och dottern får en liten två vånings i ljusa pastellfärger, hon har ju inga önskemål än så länge så då kan jag göra som jag vill. Så kika in efter helgen så ska det ligga nya bilder ute. Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Two birthdays in a row. Your going to be busy. I'm thankful that my kids have nice gaps between birthdays. April, June and November

    SvaraRadera