lördag 5 september 2009

...so good

Så nu ligger det bilder inne på de flesta av mina tårtor från det senaste året, hoppas på att det blir fler inom snar framtid har redan abstinens då jag inte gjort någon sedan slutet av augusti.

Tårta till min lillebror, ett hastverk ihopslängt på nån timme så tyvärr blev det sprickor i sp:n men utöver det ser den okej ut, i den var det daimfluff och blodapelsinmousse. Choklad Cupcakes för att fira att äldsta sonen började skolan.
Yngsta dotterns doptårtor, olika fyllningar i alla tre: svart vinbärs mousse och vaniljkräm, choklad botten med smultronmousse och nutellafluff och vitchokladmousse






Blåbärs Cheesecake

Bröllopstårta innehållande geishafluff, hallonmousse och mörk chokladmousse på chokladbotten




Tårta till mormor då hon fyllde 80 år. Denna tårta innehöll hallon och vaniljkräm, chokladkanten fick jag göra om i sista minuten då min lilla son hade varit i kylen på morgonen och ätit av kanten, :-)

Svarta vinbärs mousse och vaniljkräm också till mormor.

Blåbärsmousse och citrongrädde tårta nr 3 till mormor.

Makens födelsedagstårta, blev inte så slät och fin som jag ville men den smakade underbart. Det var en chokladtårta med geishachoklad- fluff och hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar