onsdag 18 april 2012

Länge sen sist...







Det var verkligen en evighet sen jag sist uppdaterade bloggen, men jag har inte försvunnit. Jag älskar fortfarande att baka men har inte haft samma tid som förut då jag har jobbat heltid. Nu kommer jag gå ner i tid igen och hoppas därmed att få baka mer igen. Helgen som var har vi haft kalas för två av våra barn, Fabian och Cordelia och såklart har jag bakat en massa till dem. Tyvärr hann jag inte få nån bild på Cordelias chokladtårta innan dekorationerna smälte (hade tårtan i matkällaren som var alldeles för fuktig för flowerpasten) men jag tog bilder på Fabians draktårta. Det blev en fantastiskt god morotstårta som jag täckte med sugarpaste och dekorerade. Känner att jag blev nöjd med den med tanke på hur länge sen det var jag gjort en ordentligt dekorerad tårta.

Nu hoppas jag som sagt att det blir mer bakat av, och jag lovar att uppdatera bloggen oftare.

Ha det gott alla!

Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar