fredag 10 juni 2011

Studenttårta med Harry Potter tema

Så har jag äntligen fått göra en tårta! Fick en beställning på en studenttårta som skulle ha Harry Potter tema, jag hade lite huvudbry först men kom sedan fram till den här designen som jag är riktigt nöjd med. Jag hade dock missat att det skulle stå Harry Potter på tårtan så jag fick sätta dit det i efterhand men tycker att det blev bra det med. Jag satte texten på tårtans kant istället.
I tårtan är det hallon och blåbär, vaniljkräm och grädde på ljus bottnar. Den är dekorerad med egen sp och fp.
Jag vill önska studenten Robin all lycka i framtiden och jag hoppas du gillar din tårta!
Madde





2 kommentarer:

  1. Tack Madelene :D jättefin, jättegod och jätteuppskattad tårta! Blev så glad när jag såg den. Studenten blev underbar och det blev ett stipendium också :)
    /Robin

    SvaraRadera
  2. Grattis till stipendiet! Kul att du tyckte om tårtan, själv var jag också nöjd med resultatet. Ha det gott! Madde

    SvaraRadera