onsdag 12 januari 2011

Det var ett tag sen sist

Det var länge sedan jag lade upp några bilder, delvis pga av att jag inte har bakat speciellt mycket tårtor på senare tid och jag har haft kameratrubbel så det jag har bakat har inte blivit dokumenterat.:-(
Denna tårta gjorde jag till en vänninas dotter som älskar Ariel. Hon älskade tårtan och det var ju roligt att den passade, jag själv var tyvärr inte nöjd med min Ariel och inser att jag måste öva mera.Det blev en hel del annat bakat under julen, men inga bilder såklart. Men såklart gjorde jag mängder av julgodis och till nyårsafton provade jag en ny efterrätt som var fantastiskt god, chokladfondant med halloncoulis, vaniljgrädde och granatäpple.
Jag lägger upp receptet lite senare.
Nu hoppas jag dock att jag ska komma igång med mer tårtor igen, den 23 ska jag göra två tårtor till en vännina som jag definitivt ska fota och lägga in här, så håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar