söndag 20 juni 2010

Studenttårtor till Cecilia

Lördagen den 5 juni var det student i Flen och våra vänners dotter (vår barnvakt=))tog studenten, jag gjorde tre tårtor till henne alla med samma innehåll. Ljusa bottnar med champagnemousse och skivade jordgubbar. Det var en riktigt mysig dag och solen strålade på alla lyckliga studenter.
Hade lite problem att lägga in bilder förut så därför har jag inte kunnat lägga upp några bilder förrän nu men nu verkar det ju fungera. Till midsommarhelgen har jag fullt upp, jag ska göra bröllopstårta till 85personer, 24 cupcakes till ett annat bröllop, tårtor till en 25-års fest och såklart ska maken få en tårta då han fyller år på söndag den 27 juni. Funderar över om jag ska baka något till den 28 juni också då vi firar bröllopsdag. Efter det blir det en kort paus innan jag fyller år (måste ju baka då) och min bästa vänninas bröllop som jag också ska göra tårtan till. Tycker att det är så roligt att få skapa dessa härliga bakverk och jag funderar allvarligt på om jag ska öppna café, det vore så kul.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar