lördag 10 april 2010

Barnens kalas!

Fabian och Cordelia hade kalas förra helgen och jag lovade att lägga upp bilder på det jag har bakat. Fabian fick två tårtor, den första tårtan var ljusa bottnar med vitchoklad mousse och blåbär. Cordelias tårta var gjord i två våningar, chokladbottnar med vitchoklad mousse och hallon-passionsfrukt röra.
För första gången lyckades jag med mina macaroons!! De var så himla goda, dessa är fyllda med chokladkräm.

Jag gjorde ett gäng olika cupcakes de lila är morot-apelsin cc's med cream cheese frosting, de gula är banan-pekannöts cc's med bananfrosting, de utan frosting är mjölkfria muffins.



Fabian's andra tårta fylldes enligt sonens önskemål med jordgubbar, vaniljkräm och colaflaskor-fluff.


Choklad cc's med chokladfrosting


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar